Book Haul #3 (+ Unboxing)

Anul ăsta am fost parcă posedată de un demon bibliofil, jur! Mi-am cumpărat o căruţă de cărţi, din care n-am apucat să citesc mare lucru, şi am pus ochii iarăşi pe altele. Reducerile imense la cărţi pe care mi le doream de mult m-au făcut K.O., pur şi simplu. Nu ştiu dacă sunt book hoarder, sau dacă doar anul ăsta am avut un microb în sânge… De obicei nu mă comport aşa. XD

Cum se spune că o imagine face cât o mie de cuvinte, vă las cu pozele de mai jos, însoţite de mici adăugiri. Aştept să-mi spuneţi în comentarii dacă aţi citit ceva din acest book haul, ce v-a plăcut sau ce doriţi să citiţi din toate aceste titluri.

Până data viitoare,

self_high_five

De pe site-ul editurii Herg Benet mi-am luat:
1. Oameni, îngeri şi demoni – Lina Moacă
2. Sunt un curv – Leonard Ancuţa (momentan sunt pe la jumătatea ei)

10447601_324491667712081_5074215352694370407_n 10678702_324491654378749_5103155515728990598_n

De pe Libris (draga de ea!), mi-am luat următoarele:
1. Prima iubire – James Patterson, Emily Raymond
2. Delicateţe – David Foenkinos (am avut ocazia să-l cunosc personal în primul an de facultate, omul este foarte carismatic 😀 ; am mai citit de el Despărţirile noastre şi Potenţialul erotic al soţiei mele, şi ambele mi-au plăcut foarte mult!; există şi o ecranizare după Delicateţe, cu Audrey Tautou în rolul principal)
3. Noaptea – Elie Wiesel (o poveste despre holocaust, care cu siguranţă mă va face să visez urât noaptea… dar face parte din istoria omenirii, aşa că n-am putut rata cartea, când a apărut la un preţ super mic)
4. The Collected Short Stories of Saki – Hector Hugh Munro
5. The Collected Stories – Katherine Mansfield (cu această scriitoare am făcut cunoştinţă, ca să zic aşa, în facultate, iar ceea ce am citit de ea atunci mi-a plăcut super mult, hence the book)

10547328_325153390979242_3535374896956200649_o

De pe emag.ro, dar livrat tot de Libris, am avut următorul colet (pentru toate aceste cărţi n-am dat decât 44 de lei!!):
1. Tunete şi trandafiri – Mary Jo Putney (primul volum din seria Fallen Angels; din această serie am mai citit fix ultimul volum, O iubire imposibilă, care mi-a plăcut enorm! dacă îmi va plăcea şi primul, atunci poate o să citesc toată seria XD )
2. Leandrul alb – Janet Fitch (ecranizare în 2002, pe care n-am apucat s-o văd… poate după ce citesc cartea)
3. Furia îngerilor – Sidney Sheldon (rating măricel pe goodreads, chiar sunt curioasă ce-i pot paginile)
4. Nouă reguli de nesocotit – Sarah MacLean (câştigătoarea anului 2014 a premiului RITA pentru roman de dragoste istoric)
5. Lecţii de seducţie – Teresa Medeiros

10590448_10204802262243015_1849683834291693193_n

Datorită colaborării mele frumoase cu revista culturală online Semne Bune, m-am ales cu următoarele cărţi alese ( 😀 ):
1. Maestrul de go – Yasunari Kawabata (recenzie aici)
2. Multinaţionale bogate, cetăţeni săraci – Phillip Lopfe, Werner Vontobel (pare foarte interesantă, cred că mă apuc de ea în curând)
3. Cântul regelui Gesar al Tibetului – Alai (o poveste ce promite multă aventură, magie şi o melancolie neostoită pentru vremuri demult trecute)
4. Oamenii eternităţii nu se tem niciodată – Shani Boianjiu (relatările unei femei care a făcut parte din armata israeliană? YES, PLEASE! 😀 )

DSCN2907 DSCN2911 DSCN2914 DSCN2916

DSCN2917

ŞIIII… La final, pachetul pe care l-am primit chiar azi! 😀 Nu credeam că voi apuca ziua când voi cumpăra ceva de pe Târgul Cărţii, dar ideea e că niciodată nu mă uitasem foarte atent prin oferta lor de cărţi. De data asta, am avut marele noroc să descopăr nişte cărticele în limba engleză, cu rating mare pe goodreads, pe care le-am luat la preţuri de nimic. High five, myself! XD Apoi, am găsit la preţ de anticariat şi primele 2 cărţi (3 volume, în total) din seria Avalon scrisă de Marion Zimmer Bradley. Legendele arthuriene m-au fascinat de mic copil, iar de data asta mă pot lăsa liniştită în mrejele lor! ❤
1. Negurile 1 & 2 – Marion Zimmer Bradley (cartea 1 din seria Avalon)
2. Sanctuarul – Marion Zimmer Bradley (cartea 2 din seria Avalon)
3. A Child Called „It” – Dave Pelzer
4. Love and Dr. Devon – Allan Titchmarsh
5. An Urgent Message of Wowness – Karen McCombie (cam pentru cei între 10 şi 15 ani, dar şi eu mă văd mică – deep, deep inside – aşa că e potrivită şi pentru mine :)) )
6. Fairytale of New York – Miranda Dickinson (lectura ideală pentru iarnă/Crăciun! nu mă enervează decât faptul că trebuie să mai aştept până atunci ca s-o citesc 😀 )

DSCN2891 DSCN2892 DSCN2893
DSCN2894

DSCN2895

DSCN2896

DSCN2897

DSCN2898

DSCN2900

DSCN2901

DSCN2902

Aa, să nu uit! De la chioşcurile de ziare mi-am luat A ta până în zori de Teresa Medeiros, atunci când a apărut. Nu puteam s-o ratez. Dar gata, acum chiar că mă opresc! :))

DSCN2905

Lasă un comentariu

