RO/EN : Acordaţi o şansă şi serialelor asiatice / Take a chance on Asian dramas

 

my-lovely-sam-soon_32296_largeRO

Pentru cei care mă cunosc personal, nu mai e, probabil, nici un secret că am momente când devin absolut ahtiată după manga, anime şi seriale asiatice. Chiar şi acum, când mă apropii de 30 de ani. În majoritatea timpului, sunt perfect normală şi funcţionez ca orice altă tânără femeie de 20 şi ceva de ani, însă parcă uneori recidivez şi simt o nevoie acută să mă scufund în poveştile frumoase şi PURE din comics-urile japoneze, care se numesc manga, din desenele animate japoneze, care se numesc anime, şi din serialele asiatice, care nu au „n” sezoane şi episoade, care au personaje memorabile, actori pricepuţi şi plăcuţi privirii şi poveşti care stârnesc tot felul de emoţii în bietul meu suflet ÎNCĂ de adolescentă. XD

Rainie0 (1)

Postarea asta se va concentra, însă, numai asupra serialelor mele asiatice preferate, care mi-au mers direct la inimă şi pe care le recomand tuturor (da, da, aţi citit bine, TUTUROR!). Veţi avea parte, în primul rând, de poveşti de dragoste cum nu se găsesc în filmele occidentale, fiindcă asiaticii au un stil propriu de a prezenta căile întortocheate ale inimii, veţi găsi acţiune, suspans, horror, umor, tot ce doriţi şi ce NU doriţi. Garantat! 😀 Singurul schepsis e că trebuie să le urmăriţi cu mintea deschisă. Nu se aseamănă şi nici nu se vor asemăna vreodată cu cele americane sau cu telenovelele spaniole, deci nici măcar nu încercaţi să găsiţi termeni de comparaţie. Eu sunt înnebunită după ele pur şi simplu pentru faptul că, în aceste seriale, indiferent de poveste, sentimentele primează, nu sexul. Şi acum îmi aduc aminte de dezamăgirea pe care am avut-o când m-am uitat la primele episoade din Urzeala tronurilor şi din Spartacus, când scenele de sex mi-au întors stomacul pe dos şi m-au făcut să uit ceva timp de ele. La Urzeala tronurilor am continuat să mă uit, şi bine am făcut, fiindcă serialul chiar este spectaculos şi merită urmărit, însă la Spartacus am renunţat cu inima grea. Presupun că fiecare are gusturile sale, însă nu strică să acordaţi o şansă, oricât de mică, şi acestor seriale asiatice pe care vi le voi recomanda mai jos. Nu veţi regreta! 😉

EN

For those of you who personally know me, it is probably no longer a secret that I have moments when I become completely obsessed with manga, anime and Asian dramas (TV shows). Even as we speak, when I’m slowly but surely getting to 30 years of age. Most of the time, I’m completely normal and I function as any other young woman of 20+, but sometimes I seem to relapse and I begin to feel a dire need to drown myself in the beautiful and PURE stories of Japanese comics, called manga, of Japanese cartoons, called anime, and of the Asian dramas, or TV shows, which don’t have endless episodes or seasons, which have memorable characters, skilled and beautiful and handsome actresses and actors, and most of all, which have stories that stir all kinds of emotions in my YET teenage girl heart. XD

Kurosagi_by_Jiexica

This post will focus, however, only on my favourite TV shows that I absolutely adore and worship and which I recommend to all of you (yeah, you read that right, to ALL OF YOU!). First of all, you’ll get love stories unlike any of those found in Western TV shows or movies, because Korean or Japanese producers have their own style of presenting the twisted and contorted ways of the heart; you’ll find actions, suspense, horror, humour, everything you want and DON’T want. Guaranteed! 😀 The only secret I have to share is that you’ll have to watch them with an open mind. They are not similar, and never will be similar to American TV series or Spanish telenovelas, so don’t even try to compare them. I am simply crazy about them because in these TV shows, regardless of the story, it’s feelings that come first, not sex. I still remember how disappointed I was when I watched the first few episodes of Game of Thrones and Spartacus, when the sex scenes almost made me puke and so I had to put them aside for a while. I continued watching Game of Thrones and it’s a good thing I did, since it’s a truly spectacular show and it deserves to be watched, but I gave up Spartacus with a heavy heart. I suppose each to his or her own, right? However, it won’t hurt if you decide to take a chance, no matter how small, on these Asian shows that I’m about to recommend below. You won’t regret it, I swear! 😉

Am ales 15 titluri fiindcă şi aşa mi se par puţine. I’m crazy, I know, but bear with me! ⭐

#15 Yamato Nadeshiko Shichi Henge (The Wallflower) – am adorat anime-ul cu puterea a 1000 de sori, dar nici adaptarea pentru micul ecran nu e de lepădat!

img20364

# 14 My Girl – un serial cute până peste poate! multe scene amuzante (a se înţelege că am râs de am pocnit), multe scene care îţi dau fluturi în stomac, multe scene care te fac să-ţi iei câmpii

My-Girl-korean-dramas-32717037-1920-1080

# 13 MARS – combinaţia „băiat rău” – „fată timidă” mi-a mers direct la inimă acu’ ceva ani, când am văzut serialul! dar l-aş revedea oricând cu plăcere reînnoită 😀

1404156276

# 12 Corner With Love – o poveste de dragoste atât, atât de frumoasă! şi iarăşi scene care îţi fac inima să bată cu putere

Show-Luo-Corner-with-love-drama-show-luo-17260062-1024-768

# 11 Material Queen – o poveste puţin mai telenovelizată, însă prezentată într-o lumină atât de originală, încât n-am putut decât să mă îndrăgostesc de ea!

timthumb

# 10 Devil Beside You – serialul care a început totul!! 😀 odată cu serialul ăsta am început eu să devin obsedată de filmele asiatice. este adaptat după o manga foarte bine cunoscută, care se numără printre preferatele mele: Akuma de Sourou!

afhk6c

#9 My Name is Kim Sam-Soon – vaaai, am adorat serialul ăsta! o poveste matură, actori care joacă incredibil de bine, foarte multe faze amuzante… ce mai poţi cere?

My-Name-is-Kim-Sam-Soon-korean-dramas-32717156-1920-1080

# 8 My Girlfriend is a Nine-Tailed Fox – un serial absolut adorabil, în special fiindcă joacă Shin Min-Ah în el! 😀 pregătiţi-vă pentru multe râsete dar şi multe plânsete

gf7-00098

# 7 Boys Over Flowers (varianta coreeană) – mi-a plăcut şi cu ocazia asta m-am îndrăgostit iremediabil de Min-Ho, însă nu e mai bun decât cel japonez, care apare mai jos. 😀

Boys-over-Flowers-korean-dramas-32444325-1920-1080

# 6 Boys Over Flowers (varianta japoneză; de asemenea, cea originală) – adaptat după manga omonimă, acest serial m-a făcut să pierd nopţi întregi! coloana sonoră este superbă, actorii au jucat foarte bine, povestea este iarăşi minunat de întortocheată… pur şi simplu perfect! ❤ P.S. şi anime-ul mi-a plăcut super mult, deşi design-ul personajelor cam lasă de dorit.

boys-over-flowers-japanese

# 5 Rooftop Prince – DA, atât de mult mi-a plăcut!! m-a atras ideea de suflete pereche care se tot găsesc în timp, indiferent de obstacolele puse în calea lor. superb! merită văzut! 😉

Rooftop Prince

# 4 You’re Beautiful! – joc actoricesc foarte bun, personaje bine conturate, poveste complexă, iar de coloana sonoră nici nu mai zic… elixir pentru urechi!

minam_03_1024

# 3 The Master’s Sun – deşi e din 2013, eu de abia acum am reuşit să-l termin. deja a intrat în top 3! o performanţă. sunteţi curioşi dacă e la fel de bun pe cât zic? uitaţi-vă şi veţi afla! 😀

The-Master-s-Sun-korean-dramas-35150295-1280-720

# 2 Secret Garden – foarte mult umor, multe răsturnări de situaţie şi multă, foarte multă iubire! Hyun Bin în acest rol m-a cucerit complet! ❤

Secret-Garden-korean-dramas-33103116-1280-720

# 1 City Hunter – un binemeritat loc 1. este serialul asiatic absolut! în primul rând are acţiune cu carul, mult suspans, cam zero scene de telenovelă, o poveste de dragoste ca garnitură. e PERFECT!

1327094863_city_hunter_soundtrack_2011

Menţiuni de onoare (fiindcă NU mă pot opri la doar 15 titluri):

Personal Taste

Gentleman’s Dignity

Me Too, Flower

Kurosagi

Buzzer Beat

Love of My Life

Gokusen 1 & 2

That Winter, the Wind Blows

Full House

The Heirs

To the Beautiful You

Great Teacher Onizuka

It Was Sudden, Like a Storm…

… şi mă cam opresc aici! XD Bineînţeles, nu sunt astea toate serialele asiatice la care m-am uitat. Astea sunt doar preferatele. 😀 Dacă doriţi mai multe recomandări, întrebaţi-mă în comentarii sau pe Facebook.

P.S. Puteţi urmări serialele pe Gooddrama, Viki, DramaGo şi, bineînţeles, acolo unde se poate, pe Youtube! Enjoy! 

Chuss!

giphy (1)

2 gânduri despre “RO/EN : Acordaţi o şansă şi serialelor asiatice / Take a chance on Asian dramas

  1. Pingback: Liebster Award 2016 (II) « Books, Movies, Tea and Unicorns

  2. Pingback: Ce-am mai urmărit în ultima vreme (II) « Books, Movies, Tea and Unicorns

Lasă un comentariu

