Week #7 & #8

RO

Fără introducere de data asta, vă invit direct să ascultaţi ultimele mele obsesii muzicale. Enjoy! ⭐

EN

No further introductions this time, I simply invite you to listen to my latest musical obsessions. Enjoy! ⭐

#10 (mi se trage de la Zilele Prieteniei Bergenbier Galati 2014 – imi place trupa, mai ales acum ca i-am vazut si ascultat live, si-mi place si interpretarea lor)

 

#9 (de pe coloana sonora a filmului Closer to the Moon; mi-a ramas in cap si nu pot sa mi-o mai scot din sistem)

 

#8 (da, imi place muzica lautareasca, dar cel mai mult imi place Romica Puceanu)

 

#7 (cum am scris si pe Facebook la un moment dat, REGGAE is my life!)

 

#6 (fiindca tot am terminat in seara asta de vazut serialul coreean The Master’s Sun, va prezint melodia mea preferata de pe coloana lui sonora)

 

#5 (Jacques Brel. pentru ca uneori ma mai izbeste si melodrama si simt nevoia sa ascult melodii numai bune de bocit la ele)

 

#4 (am ascultat-o de am innebunit-o!! si o tot ascult zi de zi)

 

#3 (Bon Jovi, intotdeauna Bon Jovi!

 

 

 

#2 (desi bietul Leonard Cohen nu are nicio vina, il ascult foarte rar, desi imi place de mor! melodiile lui imi evoca amintiri urate… insa de Gipsy Wife nu ma pot desparti nicicum!)

 

#1 (o trupa coreeana care imi este foarte aproape de inima, mai ales solistul, Lee Hong-Ki!) 

 

 

AND…
#specialawardgoesto…

(cu melodia asta am ramas in cap tot de la Zilele Prieteniei, cand am fost parca hipnotizata de R.O.A., atat de mult mi-au placut LIVE!)

 

Lasă un comentariu

