Divergent: impresii la cald (Hans Zimmer, tăticule, Hans Zimmer!)

Divergent-movie-poster-4

Tocmai ce-am văzut şi eu Divergent. Ştiu, ştiu, după un milion de ani, but meh… M-am gândit să scriu câteva impresii la cald, fiindcă aşa-i frumos (pe naiba, vreau doar să înşir pe aţă câteva gânduri destul de haotice). XD

Nu-mi săriţi în cap, dar n-am citit seria. Nope, nici măcar primul volum. De obicei cam fug de toate cărţile YA fantasy sau distopiene. Pur şi simplu nu mă atrag. Dar, my God, ce-o fost cu povestea aia??! Destul de fucked up… Exact una dintre fricile mele pentru viitorul omenirii. Nu ştiu ce-a mâncat Veronica Roth când a scris cartea, nici ce-a băut sau ce-a fumat, dar bine tare i-a prins! 😛

Acum despre film. Mi-a plăcut maxim! Scenariul a fost foarte bine adaptat după carte, se vede asta în felul cum curge acţiunea, cum se apropie personajele între ele, cum interacţionează. Spre exemplu, o altă carte pe care n-am citit-o şi la care am văzut doar filmul a fost Vampire Academy, însă nici nu există comparaţie. Acolo totul s-a petrecut forţat, ca şi cum s-ar fi chinuit să îngrămădească 1000 de pagini într-o oră şi jumătate, deşi n-au fost 1000 de pagini. Nu ştiu… Reacţia mea a fost „just no”. Pe când aici… Wow! Şiii… cireaşa de pe tort, sau fiindcă mie nu-mi prea plac prăjiturile, cireaşa de pe îngheţată (de pepene galben, căpşune, mentă, ciocolată, caramel, fistic sau mango 😀 ) a fost faptul că m-a convins 100% să citesc cartea! Pardon, SERIA! Deşi internetul, naiba lua-l-ar, mi-a servit deja sfârşitul, tot sunt curioasă nevoie mare să citesc şi cărţile. Big up pentru film, sincer! Nu prea îmi plac comparaţiile, dar fie, hai să zic şi asta: am văzut şi partea I şi partea II din Jocurile foamei, iarăşi fără să fi citit cărţile înainte, şi, deşi mi-au plăcut foarte mult, nu mi s-au aprins câlcâiele după subiect sau după personaje. Da, Katniss e badass, dar cred că aste e fiindcă e interpretată de J.Law… Anyway, n-am citit, prefer să tac. Oops, too late! >:D

Două, trei cuvinte despre personaje şi actorii care le joacă. Shailene, mamă, cred că şi tu eşti divergent, nu numai Tris! Adică, câte roluri poţi să interpretezi cu succes?! Aimee, în The Spectacular Now (pe care vi-l recomand cu bâta în mână! XD ), Hazel în The Fault in Our Stars (doar din trailer, şi tot mi-am dat seama că tipa ştie ce face) şi Tris în Divergent. Într-un fel, Shailene rămâne aceeaşi în fiecare rol, nu are acel dar de a se mula perfect pe personaj, cum îl are Jennifer Lawrence, însă în acelaşi timp, se schimbă şi te face să-ţi dai seama că „mă, chiar e o actriţă bună!”. Brava, dear Shai!

Four… Theo James… de unde-a mai picat şi ăsta, nenicule?! E-un tsunami de actori noi şi proaspeţi la Hollywood şi eu habar n-aveam?! Clar, tre’ să-mi fac temele! 😥 Mi-a plăcut maxim tipul! Joacă bine, arată bine, e tatuat bine. 😀 Ce-aş putea dori mai mult? 😛 Miles Teller şi Ansel Elgort… Personaje secundare. Nu mi-au lăsat o impresie care să dureze. Teller mi-a plăcut în The Spectacular Now, chiar foarte mult, iar pe Elgort abia aştept să-l văd în TFIOS. Tot peste un milion de ani, evident, fiindcă oraşul meu briliant de ~300.000 de locuitori nu are cinematograf. Like, at all! Era frumos să n-avem nici conexiune la net, că atunci chiar eram rupţi complet de restul lumii… :/ Bine măcar că biblioteca noastră judeţeană este fully stacked cu cărţi mă-sa, ultimele apariţii. OH! I see what you did there, Galaţi… Smart, even for you! 🐱

ArielIWantMore

În fine, cam atât am avut de spus despre Divergent. A, şi Hans Zimmer, să nu uităm de Hans Zimmer! 😀 Acum aştept cu mare nerăbdare şi partea a doua, Insurgent. Dar până atunci, cu siguranţă o să citesc şi cărţile. Trebuie. Nici nu discut altfel.

Till next time…

 

Lasă un comentariu

