Crazy butterflies

Sal’tare, oameni buni și nebuni ( dar frumoși cu toții! 😀 )!

Asta-i încercarea mea de a ține un blog, altul decât cel secret care rulează din 2009 (ha!), și sper să nu eșueze lamentabil din cauza faptului că e cunoscut. Și mie mi-e frică de oblivion, people, nu numai lui Gus! (Cine n-a citit Sub aceeași stea, ru-și-ni-că!)

Acum, vreau să înțelegeți un singur lucru despre mine: am prea multe păreri despre, well, orice, și a devenit de-a dreptul plictisitor să le țin numai pentru mine. Adică cum? Trebuie să mai plictisesc și pe alții cu elucubrațiile mele mirobolante.

În ce constă acest colțișor de rai, pentru unii (eu, adică) și de tortură NU à la E.L. James pentru alții (voi, presupun), vă spun acuși: câteva recenzii pe ici, pe acolo, de cărți, muzică, filme, inorogi, pisici, vidre, manga, anime, etc. Cât de des voi posta? Când vor vrea mușchii mei. Hîhî!

Și o zis bloggerița: „Peace, y’all!”. Și o fost pace în blogosferă.

A, și vă puteți aștepta liniștiți la câte un inorog din când în când. Dacă tot îmi traversează gândurile în mod frecvent, hai să cutreiere și o pagină de blog.

Acestea fiind zise, please enjoy whatever you read here.

P.S. 

Lasă un comentariu

